понеділок, 12 березня 2018 р.



План навчального проекту
з медико санітарної допомоги.

Автор проекту :  Тарасенко Тетяна Миколаївна.

Тема навчального проекту: «Застосування заходів і засобів з надання першої допомоги у надзвичайних ситуаціях».
Методичні завдання проекту:  дослідити доцільність застосування заходів і засобів з надання першої домедичної допомоги у надзвичайних ситуаціях.

Проблемне питання проекту: застосування заходів і засобів з надання першої домедичної допомоги у надзвичайних ситуаціях.

Самостійні дослідження учнів: об’єднання  учнів у групи, визначення змісту  пошукової діяльності кожної групи.

Асоціативний кущ:
1 –  соматичні захворювання основних  систем організму
2 -  інфекційні захворювання
3 -  допомога у разі хімічних чи фізичних ушкоджень
4 -  дія йонізуючого випромінювання
5 – перша допомога у разі  харчового отруєння.

Предметно –змістова галузь (інтеграція)
Анатомія –фізіологія-медико-санітарна підготовка-гігієна -ОЗ.

Провідна діяльність учасників проекту - дослідницько – пошукова.

Віковий склад учасників проекту   – 10-11 класи .

Характер координації - безпосередній.

Джерела інформації - робота з літературою та джерелами інформації
(співбесіда з медичними працівниками,заступниками з охорони праці,керівниками штабу ЦЗ)

Зміст інформації - застосування заходів і засобів з надання першої допомоги у надзвичайних ситуаціях.

Анотація проекту – основні теоретичні положення, які вивчають учні, значення практичних досягнень і самостійних досліджень учнів для розкриття навчальної програми.


Тривалість проекту – довготривалий (семестр ).


Програмно – технічне забезпечення проекту – література , Інтернет.

Матеріали на друкованій основі – матеріали з медицини, Інтернет - ресурси, сайти.


Оцінювання діяльності учнів.
1.Анкетування. 
2.Представлення інформації у вигляді порт фоліо.
3.Оцінка результатів проектної діяльності.

Очікувані результати:
-         учні навчаться здобувати інформацію
-           навчаться створювати продукт проекту згідно з критеріями та представляти отриману інформацію у вигляді порт фоліо;
-         вдосконалять навички індивідуальної та групової роботи;
-          отримають досвід аргументації своєї думки, ілюстрування ідей, досліджень, виступів перед аудиторією;
-         сформуються навички  творчо оцінювати результати проектної діяльності та особисті досягнення під час роботи.

Етапи проекту.
  Робота над проектом є творчим, особистісно- значущим для учнів процесом, який передбачає   сім  етапів:
     Анкетування.
Година спілкування.
Аналіз інформації. Вибір способу розв’язання.
      Розробка плану дій.
Дослідження проблеми.
Підготовка до презентації.
     Презентація проекту (захист)  дослідницької роботи учнями.
Підсумок. Оцінювання діяльності.

Метод проектування, в основі якого закла­дено діяльнісно-особистісний підхід, перед­бачає тісний зв'язок навчання та виховання з життям; активізує розвиток самостійності учнів, уміння здобувати інформацію, спіл­куватися, працювати в команді; виявляє зді­бності; дає можливість публічно висловити свою думку та робити висновки.


Немає коментарів:

Дописати коментар