План навчального проекту
з медико санітарної
допомоги.
Автор проекту : Тарасенко Тетяна Миколаївна.
Тема навчального проекту: «Застосування заходів і засобів з надання першої допомоги
у надзвичайних ситуаціях».
Методичні завдання проекту: дослідити доцільність застосування
заходів і засобів з надання першої домедичної допомоги у надзвичайних
ситуаціях.
Проблемне питання проекту: застосування заходів і засобів з надання першої домедичної допомоги у
надзвичайних ситуаціях.
Самостійні дослідження учнів: об’єднання учнів у групи,
визначення змісту пошукової діяльності
кожної групи.
Асоціативний кущ:
1 – соматичні
захворювання основних систем організму
2 - інфекційні
захворювання
3 - допомога у
разі хімічних чи фізичних ушкоджень
4 - дія йонізуючого
випромінювання
5 – перша допомога у разі харчового отруєння.
Предметно –змістова галузь (інтеграція)
Анатомія
–фізіологія-медико-санітарна підготовка-гігієна -ОЗ.
Провідна
діяльність учасників проекту
- дослідницько – пошукова.
Віковий склад учасників проекту
– 10-11 класи .
Характер координації - безпосередній.
Джерела інформації - робота з літературою та джерелами інформації
(співбесіда з медичними працівниками,заступниками з
охорони праці,керівниками штабу ЦЗ)
Зміст інформації - застосування заходів і засобів з надання першої допомоги у надзвичайних
ситуаціях.
Анотація проекту – основні теоретичні
положення, які вивчають учні, значення практичних досягнень і самостійних
досліджень учнів для розкриття навчальної програми.
Тривалість проекту – довготривалий (семестр ).
Програмно – технічне забезпечення проекту – література , Інтернет.
Матеріали на друкованій основі – матеріали з медицини, Інтернет - ресурси,
сайти.
Оцінювання діяльності учнів.
1.Анкетування.
2.Представлення
інформації у вигляді порт фоліо.
3.Оцінка результатів проектної діяльності.
Очікувані результати:
-
учні
навчаться здобувати інформацію
-
навчаться створювати продукт проекту згідно з
критеріями та представляти отриману інформацію у вигляді порт фоліо;
-
вдосконалять навички
індивідуальної та групової роботи;
-
отримають досвід аргументації своєї думки,
ілюстрування ідей, досліджень, виступів перед аудиторією;
-
сформуються
навички творчо оцінювати результати
проектної діяльності та особисті досягнення під час роботи.
Етапи проекту.
Робота над проектом є творчим, особистісно-
значущим для учнів процесом, який передбачає сім етапів:
Анкетування.
Година спілкування.
Аналіз інформації. Вибір способу розв’язання.
Розробка плану дій.
Дослідження проблеми.
Підготовка до презентації.
Презентація проекту (захист)
дослідницької роботи учнями.
Підсумок. Оцінювання діяльності.
Метод проектування, в основі якого закладено діяльнісно-особистісний підхід, передбачає
тісний зв'язок навчання та виховання з життям; активізує розвиток самостійності
учнів, уміння здобувати інформацію, спілкуватися, працювати в команді; виявляє
здібності; дає можливість публічно висловити свою думку та робити висновки.
Немає коментарів:
Дописати коментар